• info@duitsedrogistinhuis.nl
  • Grootste assortiment
  • Btw-nummer: NL002501404B70
  • KvK-nummer: 73811157
  • info@duitsedrogistinhuis.nl
  • Grootste assortiment
  • Btw-nummer: NL002501404B70
  • KvK-nummer: 73811157
Leveren

1. Waarom duurt de levering 4-7 werkdagen?

Onze levering duurt doorgaans 4-7 werkdagen omdat de meeste producten op aanvraag worden besteld. Op deze manier kunnen we verse producten blijven aanbieden.

2. Leveren jullie ook in België?

Ja, we leveren zowel in Nederland als in België.

3. Wat betaal ik voor de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland zijn €5,95 voor afhalen en €6,95 voor thuisbezorging.

Voor België zijn de verzendkosten €10,95.

4. Wanneer ontvang ik mijn track en trace code?

U ontvangt uw track en trace code meestal op de 4e werkdag nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

5. Ik wacht al een week op mijn bestelling en er komt geen beweging in mijn pakket. Gaat het wel goed?

Het is normaal dat uw pakket na een week nog niet is aangekomen. Uw bestelling wordt meestal verzendklaar gemaakt na deze periode, wat betekent dat de levering snel kan plaatsvinden binnen de 4-7 werkdagen.

6. Mijn track en trace code geeft aan dat er geleverd is maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer eerst bij uw buren en in uw brievenbus. Als de status "geleverd" is, is het pakket meestal daadwerkelijk afgeleverd. Als het pakket niet bij de buren is afgeleverd, kan het bij een afhaalpunt liggen. Raadpleeg uw track en trace voor meer informatie.

7. Bij de buren en in de brievenbus heb ik niets ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder en zij zeggen dat ik via de webshop een onderzoek kan laten starten. Wordt het dan opgelost?

Een onderzoek vanuit DHL of PostNL bij de status "geleverd" verschaft meestal geen nieuwe informatie op. We sluiten ons aan bij het resultaat van dat onderzoek. Als de status "geleverd" na het onderzoek ongewijzigd blijft, gaan we ervan uit dat er geleverd is zal verdere actie niet worden ondernomen.

8. Mijn pakket is lang onderweg/in het sorteercentrum. Wat moet ik doen?

Neem na 3 werkdagen contact met ons op. We zullen dan contact opnemen met de bezorgdienst en verdere stappen ondernemen als uw pakket kwijt/beschadigd is geraakt tijdens het transport.

-----------------------------------VRAGEN OVER SPOEDLEVERINGEN-----------------------------------

9. Is een spoed-levering mogelijk?

Ja, we bieden spoedleveringen aan voor bepaalde producten. Dit is echter afhankelijk van de beschikbaarheid in de winkel. Spoedleveringen zijn mogelijk tegen een meerprijs en met een levertijd van 1-2 werkdagen.

10. Wat betaal ik voor een spoed-levering?

Voor spoedleveringen geldt een toeslag van 7% voor supplementen en 19% voor verzorgingsproducten en overige producten. Daarnaast rekenen we een service- en transportkosten van €5 voor de extra rit naar de winkel in Duitsland.

Bijvoorbeeld, als u 3 flessen shampoo van elk €3 bestelt, betaalt u 19% extra bovenop het totaalbedrag van €9, wat €1,71 is. Daarnaast worden er €5 service- en transportkosten in rekening gebracht. Dus de totale meerprijs voor de spoedlevering zou €6,71 zijn in vergelijking met onze webshop-prijzen bij een langere levertijd.

11. Is een Spoed-levering gegarandeerd 1-2 werkdagen levertijd?

Hoewel we doorgaans dezelfde dag nog verzenden als de bestelling voor 12:00 uur is geplaatst en betaald, kunnen we niet garanderen dat de bezorgdienst de volgende dag kan leveren. Meestal lukt dat wel.

12. Ik heb interesse in een spoed-levering. Wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail met als onderwerp: SPOED-LEVERING, waarin u aangeeft welke producten u wilt bestellen en hoeveel. We zullen binnen een uur reageren om te bevestigen of een spoedlevering mogelijk is. Als dat het geval is, zullen we om uw NAW-gegevens vragen en u een betaalverzoek sturen. De levering zal dan binnen 1-2 werkdagen plaatsvinden.

Voorraad

Ik wil iets bestellen maar het product zie ik niet bij jullie op de website staan of is niet op voorraad.

Neem contact met ons op. We zullen altijd kijken of het mogelijk is om het gewenste product te kunnen leveren.